.................
................................................
....Hebatnya Pencipta.....
-----------------------------------------------
Siapa kita untuk membangga diri?

Radio Islamik (Indonesia)

" ISLAM DIHAYATI, RAJA DITAATI, RAKYAT DINAUNGI "

Suara Bacaan Yang Tetap Diingati

Berita Kepada Kawan

Pengorbanan

Dari Ku Untuk Mu

Logo KPM Kini

Logo KPM Kini

Ikhlas Bertugas - Menginsafi Perjalanan Ini

Tuesday, April 2, 2013

Menjelang PRU 13.. "Sudah sampai masanya kita pentingkan Kesihatan Politik"

Apabila orang profesional bercakap..

MP Temerloh YB Saifuddin Abdullah apabila Ketua Pemuda PAS Pusat dipilih sebagai calon PRU 13 Parlimen Temerloh, Pahang.

Photo ............................................................................................
Reaksi saya terhadap Nasruddin Hassan bertanding Parlimen Temerloh: (antara petikan FB beliau)

1) Saya menjangkakan PKR akan brtanding d sini kerana mrk telah bekerja keras sejak selepas PRU12 lagi. Apa-apa pun BN bersedia berhadapan dengan sesiapa sahaja. Jentera BN telah bersiap lengkap & para sukarelawan kami bersemangat tinggi.

2) saya menunggu nama calon yang bakal diumumkan pucuk pimpinan parti. Kalau saya tak bertanding, saya akan bantu calon yg dipilih & bekerja untuk kemenangan BN.

3) saya telah sms Nasrudin tadi: ucap tahniah krn dipilih bertanding, selamat datang ke Temerloh & kalau saya yang bertanding, saya akan berkempen sihat sama seperti masa saya bertanding dgn Nizam PKR pd pru12.


Syabas YB.." Kesihatan politik juga amat penting dalam menobatkan ketamadunan bangsa di mata dunia "

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mYcALeNdEr

TUAN ADALAH SAHABAT SAYA


BUAT SAHABAT YANG LAHIR PADA HARI INI SELAMAT MENYAMBUT HARI LAHIR DENGAN SENTIASA MUHASABAH DIRI KE ARAH KEBAIKAN

"Insan Berkualiti Sentiasa Berusaha Menambahkan Amal Makruf dan Sentiasa Berusaha Mengelakkan Nahi Mungkar"

KLIK SIARAN PILIHAN ANDA

mY pLAYLIST

&&&&&&&&&&&&& POP Yeh Yeh Ungu

Kelih-Dengar deh