.................
................................................
....Hebatnya Pencipta.....
-----------------------------------------------
Siapa kita untuk membangga diri?

Radio Islamik (Indonesia)

" ISLAM DIHAYATI, RAJA DITAATI, RAKYAT DINAUNGI "

Suara Bacaan Yang Tetap Diingati

Berita Kepada Kawan

Pengorbanan

Dari Ku Untuk Mu

Logo KPM Kini

Logo KPM Kini

Ikhlas Bertugas - Menginsafi Perjalanan Ini

Friday, March 30, 2012

Berkunjung ke Pesta Buku Kelantan 2012

Petang ini dapat hadir bersama dengan 3 anaknda ke Dewan Jubli Perak, MPKB di Padang Perdana mengunjungi tempat orang berpesta membeli buku kegemaran yang dijual dengan diskaun tertentu. Banyak penerbit yang terlibat dalam menjayakan program anjuran Jabatan Pelajaran Kelantan kali ini.

Parking DAT agak jauh sedikit di seberang jalan bertentangan dengan Bazar Tok Guru kerana tempat parking dah penuh walaupun hari dah ingin menamatkan senjanya. Dalam meninjau buku yang dipamerjual ini kebetulan pihak penganjur menjemput sendiri penulis buku novel remaja kini untuk berinteraksi dengan peminatnya. Apa yang begitu tertarik, 3 dari 4 penulis berkenaan terdiri dari kalangan remaja sekitar 20'an umurnya. Muda-muda dah jadi penulis, dah pandai merungkai rangkai cerita membuah novel yang menarik. Dah tentu apabila semakin laris permintaanya maka royalty incomenya turut berganda... dah pandai buat duit sendiri.

Setiap pengunjung yang hadir tentu ada buku yang dibeli. Jika sebelum ini nak cari sesebuah buku maka beberapa buah kedai akan dilawati tetapi dengan adanya secara berpusat ini, peminat buku tidak perlu bergerak jauh untuk mendapatkannnya.Anaknda juga turut memberi 2 buah buku dalam ketegori novelis remaja, 1 buku terbaru RM35.00 dan buku lama RM1.00..offer.

Jam 7.00 malam bertolak balik ke rumah, bimbang tentang kesesakan jalan kerana pada tempat yang sama di Padang Perdana di sebelah malamnya akan berlangsung Majlis Solat Hajat dan Ceramah Perdana berteraskan politik semasa.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mYcALeNdEr

TUAN ADALAH SAHABAT SAYA


BUAT SAHABAT YANG LAHIR PADA HARI INI SELAMAT MENYAMBUT HARI LAHIR DENGAN SENTIASA MUHASABAH DIRI KE ARAH KEBAIKAN

"Insan Berkualiti Sentiasa Berusaha Menambahkan Amal Makruf dan Sentiasa Berusaha Mengelakkan Nahi Mungkar"

KLIK SIARAN PILIHAN ANDA

mY pLAYLIST

&&&&&&&&&&&&& POP Yeh Yeh Ungu

Kelih-Dengar deh